Notes about cookies

We use cookies on this website. Some of these are necessary for the website to work, such as technical and functional cookies. Other types of cookies, which you can refuse to use, are third-party cookies. By clicking on "Accept all" you agree to the use of all cookies on the website. By clicking on the "Configure" button you can select your preferences.

Accept all
Configure
Only necessary
https://www.orientajob.cz/custom_orientacz/assets/img/genericHeader.jpg

Orienta Czech jobs by role: Administration / Payroll

Specialista obchodního oddělení

Orienta Czech
Czech Republic, Hradec Králové Region, Jičín - HUB Praha, Vodičkova 1277/19
Electronic industry/Automation
Administration / Payroll
HUB Praha, Vodičkova 1277/19
20/06/2025

ASISTENT/-KA BUSINESS MANAGERA / / / ASYSTENT/-KA BUSINESS MANAGERA – OSTRAVA

Orienta Czech
Czech Republic, Moravian-Silesian Region, Bohumín - Ostrava, Na Rovince 879, 720 00 Ostrava-Hrabová
Other
Administration / Payroll
Ostrava, Na Rovince 879, 720 00 Ostrava-Hrabová
30/05/2025

Referent/ka nákupu a logistiky

Orienta Czech
Czech Republic, Hradec Králové Region, Hořice - HUB Praha, Vodičkova 1277/19
Electronic industry/Automation
Administration / Payroll
HUB Praha, Vodičkova 1277/19

 Místo výkonu práce: Jičín ’ Typ úvazku: zkrácený úvazek (30h týdně), na dobu neurčitou … Nástup možný: Ihned / dle dohody Finanční ohodnocení: 25.000 - 30.000 CZK Baví vás organizovat, plánovat a dotahovat věci do konce? Přidejte se k našemu týmu a buďte klíčovou osobou, která udrží tok materiálu i hotových výrobků v pohybu – od dodavatele až k zákazníkovi. Co Vás čeká? - Sledování a řízení objednávek surovin, vystavování výhledů pro dodavatele - Komunikace s dodavateli a organizace materiálových dodávek do firmy - Zpracování plánů pro výrobu - Řešení rozdílů ve skladových zásobách a zajištění jednorázových inventur - Koordinace externích kooperací a úzká spolupráce s výrobou i obchodem - Spolupráce na fakturaci a organizaci expedice  - Komunikace s dopravci a vybranými zákazníky - Aktivní zlepšování interních logistických a výrobních procesů Ideální předpoklady - Středoškolské vzdělání - Komunikativní znalost AJ (NJ výhodou nikoli podmínkou) - Praxe v oblasti logistiky/nákupu nebo plánování výroby je zde samozřejmě výhodou - Znalost sady MS Office - Dobré komunikační a organizační schopnosti - Chuť dotahovat věci do konce a hledat zlepšení v jednotlivých procesech Co Vám můžeme nabídnout my? - Stabilní pracovní zázemí ve firmě s mezinárodní působností - Odpovědnou a rozmanitou pracovní náplň - Možnost seberealizace a zlepšování procesů - Přátelský kolektiv a podpora při zaškolení - Příspěvek na stravování, penzijní/životní pojištění - Jazykové kurzy - Smlouvu na dobu neurčitou  - 6,5 h pracovní úvazek, pracovní doba  9:00 - 14:00 (možná dohoda)   V případě dotazů jsem plně k dispozici. Budu se těšit na Váš profil.

...
20/05/2025

Rozpočtář/ka obchodního oddělení – železniční technologie

Orienta Czech
Czech Republic, Prague, Praha - HUB Praha, Vodičkova 1277/19
Electronic industry/Automation
Administration / Payroll
HUB Praha, Vodičkova 1277/19

§ Rozpočtář/ka obchodního oddělení – železniční technologie Do našeho týmu hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni na pozici Rozpočtář/ka obchodního oddělení, který/á se bude podílet na tvorbě nabídek a rozpočtů dle požadavků našich zákazníků v oblasti železnice. Pokud máte technické myšlení, orientujete se v číslech a chcete být součástí smysluplných projektů po celé Evropě – čtěte dál! ¤ Co bude Vaší náplní práce? - Příprava cenových nabídek a rozpočtů zaměřených na elektrický ohřev výhybek, silnoproudé technologie NN a VN a osvětlení železničních stanic. - Účast na technických jednáních se zákazníky a vyjasňování požadavků. - Spolupráce na tvorbě technického konceptu řešení dle projektového zadání. - Zpracování podkladů pro výběrová řízení – technická specifikace, kalkulace, časové harmonogramy. - Práce v kanceláři, občas u zákazníka nebo na stavbě. ° Co od Vás očekáváme? - SŠ/VŠ technického zaměření, ideálně elektrotechnika (silnoproud výhodou). - Základní znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint). - Orientaci v ekonomických ukazatelích. - Komunikační a organizační dovednosti. - Schopnost pracovat samostatně i v týmu. - Zájem o obor a chuť se dále vzdělávat.  Výhodou (ale ne podmínkou) je: - Předchozí pracovní zkušenost v technickém nebo obchodním oboru – pozice je vhodná i pro juniorní kandidáty, kteří už mají něco za sebou a chtějí se dál rozvíjet.  Co nabízíme: - Práci v klíčovém oddělení firmy, kde vaše práce bude mít přímý dopad. - Zajímavé projekty s přesahem mimo ČR. - Přátelský tým, který drží při sobě. - Možnost dalšího profesního růstu a vzdělávání. Zaujala Vás naše nabídka? Ozvěte se nám!

...
15/04/2025